Thursday, October 27, 2011

Deepavali Genting Sempah Solo October 26, 2011.

Bukan niat nak naik solo pun pagi tuh. Tapi sbb kena pegi opis, ada benda yg nak prepare, so terpaksalah naik seawal 7.10 pagi. itu pun dah tunggu 10 minit kut2 ada saper2 yg buleh di ajak bersaing sama2. Sunyi sepi jer jalan. Yang banyak jumpa anjing. Ada la lam 10 ekor jumpa along the way sampai naik atas. Sik baik tak kejar jer. Maybe sbb anjing tepi jalan so mmg dia dah biasa ngan kereta motor yang lalu. Anyway, Selamat Hari Raya Deepavali kepada semua kaum India di bumi Malaysia yang tercinta ini. Kayuhan pagi smalam mmg sungguh refreshing. Maklumlah pagi2 lagi dah naik.

6.25 pagi dah turun

Tadak org langsung. kosong. Kul 7 tepat. Aku tunggu lagi 10 minit kalo md zul tak dtg jugak gua naik dulu lerrrr.

Sunyi sepi.

takde member nak bersembang.

ada kat 10 ekor aku jumpa anjing along the way. follow takper.. jgn dtg gesel udah. jenuh aku nak samak xtc aku.

Layan amik gbr ntah haper2.

kadang2 ada lori ngan kete lalu.

Sejukkkkkkk.

dah dekat nak sampai kalo dah nampak jambatan nih.

Baru jumpa sorang rider. Tu pun road bike.

Berkabus. Sejuk mcm dlm kete pasang ekon.

Dah sampai. Regular checkpoint kalo sampai sini.

Catatan masa dari hospital orang asli gombak utk sampai ke puncak. 1 jam 18 minit.

baru nampak lagi sorang. road bike gak.

Apa2 hal amik gbr duluuu.

Genting Sempah Deepavali Ride 2011. For the memories.

Total pegi dan balik for today. 33km. Sekiang. Macehhh. warm up for jamboree mountainbiking kuala lipis.

No comments:

Post a Comment